שירותי ענן לעסקים
מה זה שירותי ענן לעסקים?
ארגונים רבים רואים לנכון להשקיע בשירותי מחשוב מתקדמים בכדי לפתח את העסקים שלהם – ולצעוד לעבר המאה ה-21. שירותי מחשוב אלו כוללים, לדוגמא, שירותי ענן לעסקים. כלומר, שרתים המאפשרים גישה מקרוב ומרחוק למידע הממוחשב של החברה באמצעות תשתית האינטרנט. חברת מחשוב מיומנת תציע טכנולוגיות מפותחות הכוללות, למשל, שימוש בפס רחב עבור תשתיות האינטרנט, כמו גם השכרת ציוד מחשוב ושרותי ענן לפי הצורך.
מחשוב ענן תפקידו לספק שירותי מחשוב הכוללים בין היתר: נתונים, שרתים, בסיסי נתונים, מודיעין, אנליטיקה, אחסון ועוד דרך האינטרנט רשת. מחשוב ענן נועד להציע משאבים גמישים,חדשנות,ואבטחה גבוהה יותר עבור העסק.
שרותי DR ואתר חלופי
תמיכה טכנית ( help desk ) על ידי אנשי הצוות שלנו. שירות מקצועי ופתרון בעיות ONLINE
לפרטים נוספיםמה כוללים שירותי ענן לעסקים?
ריכזנו עבורכם את מגוון שירותי מחשוב ענן לעסקים
שרתים וירטואליים בענן - Virtual servers
שרת וירטואלי הוא שרת מרוחק המופעל בסביבת מחשוב ענן וניתן לגשת אליו מרחוק באמצעות מכל מקום בו יש אינרנמט. שרת וירטואלי הוא חסכוני ובעיקר מאובטח יותר ונועד להציע בקרת משאבים מהירה יותר. למידע נוסף על שרת וירטואלי בענן ויתרונותיו הגדולים לעומת שרת מקומי ( לוקלי ) לחצו כאן
כונן אחסון בענן ושיתוף קבצים כחלק משירותי ענן לעסקים
כונן אחסון באתר ושירותי שיתוף קבצים מיועדים לשימוש רב. כונן אחסון בענן מציע שירות מבוסס אינטרנט המספק שטח אחסון בשרתים מרוחקים. ניתן לגשת לכוננים אלה באמצעות תוכנה ייעודית בצד הלקוח לאחסון או גיבוי של קבצים.
שירותי שיתוף קבצים אלו מאפשרים לעסקים ואנשים פרטיים לשתף קבצים גדולים באמצעות יישומים מבוססי ענן ולמקד את אחסון הנתונים שלהם למרכזי הנתונים המקומיים. שירותים אלה עוזרים לעסקים לנהל ולסדר מידע רב וחשוב פי צורכיהם.
מרכזיית IP בענן - Cloud IP switchboard
מרכזיית IP של ענן היא דרך קלה יותר, חסכונית וגמישה, המאפשרת למשתמשים לבצע שיחות טלפון בטכנולוגיית VoIP. מרכזיית ה- IP בענן היא חלק חשוב משירותי מחשוב ענן לעסקים ומציעה לארגונים עסקיים אפשרות לייעל את השירות שלהם בצורה משמעותית באמצעות הוספת נתב שיחות, הקלטת שיחות בענן, דוחות ועוד מגוון רחב של תוספים אשר ניתן להוסיף לשירות מרכזיית IP בענן
גיבוי ענן מנוהל - Managed Cloud Backup
פתרונות מחשוב ענן לעסקים מציעים גם שירותים מתקדים עבור ארגונים על מנת להגן על הנתונים שלהם באמצעות גיבוי בענן מנוהל. מה זה אומר? ככה, במקרה של גיבוי מנוהל אין על החברה לעשות שום פעולה על מנת לדאוג לגיבוי המידע. נותן השירות דואג לתפעול השוטף של שירותי המחשוב, בין היתר: לתזמן ולשחזור מידע קריטי המאוחסן בשרתים בקלות. שירות זה מצוין לעסקים גדולים שהזמו שלהם יקר מאוד ורוצים שאנשי מקצוע מיומנים יתעסקו בגיבוי המידע של החברה בענן
שירותי DR ואתר חלופי - DR services
מערכות התאוששות מאסון, המכונות גם DR, הן שילוב של שירותים ואסטרטגיות המיועדות לגיבוי יישומים, נתונים ומשאבים אחרים לספקי שירותי ענן ייעודיים או ציבוריים. שירותים אלה מספקים הגנה במקרה של הפסקת חשמל, אירוע טבעי שקורה, או כל סוג אחר של “הפרעות עסקיות”.
רוצים לדעת עוד? לקבל מידע מפורט?
אחסון אתרים - Web Hosting
שירותי אירוח אתרים בענן משתמשים בשרתים שונים כדי למקסם את זמן הפעילות של האתר ולאזן את עומס התעבורה. יש כמה שיטות לאחסון אתרים בהתאם לצורכי הלקוח אנו נדע להתאים בדיוק את השיטה הנכונה לאחסון האתר שלכם
מייקרוסופט 365 Services
Microsoft 365 הידועה גם בשירותי Office 365 משלבת חבילת פיצרים שכיום ישנה בכל מחשב עם שירותי תקשורת ושיתוף פעולה מהדור הבא של מיקרוסופט על בסיס ענן.
את שירותי OFFICE ניתן לרכוש ולנהל בצורה חכמה כך שתשתמשו בדיוק בתוכנות אותן אתם צריכים.
מאגרי מידע בענן - Cloud databases
בסיסי נתונים הם חלק קריטי במחשוב ענן ממש כמו בפעולות IT אחרות. מאגרי מידע בענן יכולים להציע מספר דרכים לאחסון נתונים. שירותי מסדי נתונים בענן מתאימים ויעילים לכל אחד, החל ממתחילים ועד אנשי datsbase מקצועיים. שירותי מסדי נתונים בענן מאפשרים למשתמשים ליצור בסיסי נתונים לפי צרכיהם האישיים בעזרת תמיכה בפורמטים שונים.
לוג בענן - Cloud logs
פתרונות מחשוב ענן מציעים גם שירותי יומן ענן. שירותי ניהול יומני ענן, מיועדים לספק אירועי יומן קלים יותר לניהול, באמצעות ממשק יעיל, דרכו ניתן לנתב יומנים. בסופו של דבר תוכלו להשתמש בנתונים אלה לצורך ניתוח ודיווח של מידע. הכל נשמר אוטומטית בענן כך שתוכלו לגשת ל Cloud log בכל זמן ולדת מה עשיתם ומתי.
ולידציה של מידע - Data visualization
שירותי ולידציית נתונים יכולים להקל על ההבנה של משימות ופעולות IT. בעזרת שירותי ולידציה בענן, המשתמשים יוכלו לראות את הנתונים שלהם בתרשימים פשוטים ולא לראות בלוק של מידע. כתוצאה מכך לקבל מידע מדוייק שאותו יוכלו לנתח ולקבל מסכנות בצורה קלה יותר.
פתרונות אנליטיקס - Analytics solutions
מכיוון שארגונים ועסקיים גדולים בעיקר דורשים כמויות אחסון מסיביות כמו גם כוח עיבוד גדול כדי לנהל את הנתונים הגדולים שלהם למטרות ניתוח. שירותי מחשוב ענן לעסקים מציעים אמצעים חיוניים לארגונים לנהל את הנתונים הגדולים שלהם בענן, לנתח נתונים אנליטיים ומספקים אבטחה גבוהה מוצפנת לרישומים העסקיים .
אבטחת סייבר בענן - Cybersecurity
אחסון נתונים הוא היבט אחד של שירותי מחשוב ענן לעסקים . פתרונות מחשוב ענן יעילים מאוד בנושא אבטחה! ופועלים ביעילות בכדי להקדים את נסיונות האקרים לפרוץ למידע . פתרונות מחשוב ענן הם כנראה הדרך המאובטחת ביותר מבחינת סייבר לשמור על המידע הרגיש מפני האקרים .
גיבוי המידע מרחוק
לאורך השנים האחרונות, הולך וגדל השימוש בתשתיות של ענן. בהתאם, שירותי הגיבוי מרחוק מאפשרים לשמור ואף לשחזר במקרי חירום את המידע הנשמר ונאגר לאורך אותה תקופה. ארגונים המשקיעים בתשתיות חזקות ובטכנולוגית פס רחב יזכו ביכולת להעביר כמות רבה של מידע לשרת רחוק. אמנם פעולה זו חושפת את הארגון לפרצות באבטחת המידע, אך חברות מחשוב מנוסות יעניקו גיבוי מאובטח ומוצפן. מי שמגדיל לעשות משתמש גם ב שרת וירטואלי בענן ובכך יכול לבצע מספר פעולות על גבי אותו שרת
שירותי השכרת שירותי ענן
אין ספק שאחד מהיתרונות הרבים של שירותי ענן עבור עסקים הוא האפשרות להשכיר את הטכנולוגיה בהתאם לצרכים המשתנים של הארגון. למה הכוונה? ארגון המעוניין בכל שירותי הענן שצוינו עד כה ועוד רבים נוספים, יוכלו להשיג אותם – כולל התשתיות – באמצעות השכרה לטווח זמן משתנה בהתאם לצרכי החברה והתקציב שלה. כתוצאה מכך, במקום לתחזק באופן קבוע שרתים כרכוש קבוע ועתיר תקציב, מערך התמיכה הטכנית הופך להיות הוצאה משתנה.
אין ספק שבאמצעות הטכנולוגיות הקיימות כיום בנושא המחשוב מאפשרים התנהלות חכמה בהרבה. בין אם מדובר באחסון וגיבוי המידע של הארגון, וירטואליזציה, או תמיכה טכנית, חברות מחשוב רבות מציעות שירותי גיבוי בענן מתקדמים המותאמים לצרכיו של כל ארגון – קטן או גדול.
שירות ענן מקצועי – לעסק מוצלח
השימוש במחשבים בכלל, ובשרותי ענן בפרט, מסייעים באחסון המידע המגובה של עסקים רבים ובתחזוקתו. ON365 n מבית סיספרו בע”מ מספקים שירותי ענן לעסקים, לצד שימוש במודל עבודה מתקדם ושירותי תמיכה מיומנים.